Saya fadli..saya pun pernah jer alami apa yang anda alami sekarang ni..

Saya ni jenis mudah tambah lemak, kalau tak jaga makan jer habislah..kejap je jadi boroi..

Bila berat dah naik, memang agak lama dia nak turun balik..

Baju jadi sempit..seluar ketat…nak bergerak sikit dah mengah..hmmm..

Kalau sekadar nak tahan makan, memang lagi lama la nak nampak hasil..

Boroi ni Memang Masalah bagi kita semua..

Samada masih bujang..

atau dah berkahwin..

Kalau anda dah baca sampai sini, bermakna anda betul nekad nak setelkan masalah ni secepat mungkin dan anda tak nak tunggu lagi dah..

KlikĀ  button Kuning kat bawah ni, saya nak bagitau macam mana cara saya buat untuk setelkan masalah ni..

Scroll to Top